Monday, October 17, 2005

Setelah sepurnama...

Pertama, aku merindui bonda, kampung dan teman-teman di Malaysia. Dua, di sini tiada Jalan Telawi. Aku melalui malamku di rumah. Aku sunyi. Tiada kawan-kawan lepak, kalau ada cuma sekejap saja. Malam sejuk. Memang tak tahan, itu sebab kena duduk dekat rumah. Di rumah, mengadap dinding-dinding batu, selimut setebal 3 lapis dan secawan teh. Tiga, buku 'Gie' masih belum habis di baca. Terima kasih Nida! Empat, Tok Mat dekat sini nak buat filem, memang klass! Aku tengah survey kot-kot ada tempat belajar buat filem, sebab mengaji dekat sini free! View memang best! Lima, betul, realiti dan apa yang kita fikirkan, tak sama! Aku bingung! Kadang-kadang aku ketawa! Dan mengharungi hari-hari dengan menulis, memerhati dan berfikir!

1 Comments:

At 2:09 AM, Blogger 1 said...

survey ya tempat belajar atau bikin foto. jangan lufa foto shoot menarik

 

Post a Comment

<< Home